مطالب

آیا خرید آنلاین ورق St52 به صرفه است؟

ورق St52

خرید آنلاین ورق St52 امروزه از جمله رایج ترین روش های خرید است. شما می توانید یک قیمت کاملا مناسب را در یک سایت اینترنتی معتبر مورد توجه و البته بررسی قرار دهید.

بهتر است بدانید که ورق St52 از ورق های مهم در صنعت با کاربردهای گوناگون محسوب می‌شود که به خاطر کیفیت و استاندارد بالا شما می توانید این ورق را مورد استفاده قرار دهید.

البته به صورت وارداتی نیز در برندهای گوناگون با ضخامت های متفاوت و قیمت گوناگون نسبت به ورق سیاه می توانید خریداری کنید. روش های تولید این محصول به گونه ای است که می تواند به استاندارد عالی این ورق و کیفیت عالی آن اشاره واضحی داشته باشد.

البته این ورق در گروه بندی ورق سیاه وجود دارد. اما به به نحوی تفاوت های خاصی را می‌توانید برای آن در نظر بگیرید.

 

خرید عمده ورق St52

خرید ورق St52

آیا خرید آنلاین ورق St52 به صرفه است؟ 

بهتر است بدانید که ورق سیاه با دو استاندارد ورق St37- St52 وارد بازار می‌شود که البته ورق ST37 با نام ورق سیاه امروزه معروف است. ورق St52 نیز به آن ورق صنعتی هم گفته می شود و تفاوتی که بین این ورق سیاه وجود دارد نوع فولاد آن است.

که باید در نظر بگیرید و به همین دلیل است که در خرید آنلاین شما قیمت کمتری را نسبت به ورق سیاه می توانید برآورد کنید.

البته کاربرد بسیار حساسی در صنعت نیز دارد و به خاطر داشتن عناصر فوق العاده ای مانند گوگل، فسفر، سلسیم و کربن صد در صد استحکام،دوام و پایداری بیشتری در مقابل پیچش و خمش از خود ارائه می دهد.

همچنین به عنوان زیرساز مورد توجه قرار می گیرد که بدون اغراق کارآیی آن در صنعت خصوصا برای ساخت شاسی ماشین آلات سنگین کارایی بسیار ویژه به حساب می‌آید.

به همین دلیل است که خرید آنلاین ورق St52 به عمده بسیار به صرفه است و می‌تواند یک خرید مقرون به صرفه به حساب آید و این نکته را به خاطر داشته باشید که شما در ضخامت های گوناگون ۳ میلیمتر و ۵۰ میلیمتر می توانید خرید کنید.

مشخصات فنی ورق St52

مشخصات ورق St52

مشخصات فنی 

فولاد St52 را در گروه فولادهای کم آلیاژ می شناسند که شما به شکل لوله و رول می توانید از آن استفاده کنید.امروزه در بویلر و مخازن تحت فشار از این ورق استفاده می‌شود و به همین دلیل است که خرید و فروش آن جزء خرید و فروش‌های بسیار ضروری به حساب می آید.

به خاطر قابلیت جوش پذیری فوق العاده ای که دارد، صددرصد برای انتقال مایعات که دمای بالایی را می‌طلبد و همچنین مخازن تحت فشار می تواند انتخاب معقولانه ای باشد.

قابلیت شکل پذیری و خاصیت ارتجاعی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و کلیدی این ورق محسوب می‌شود و زمانی که شما به خرید آنلاین بپردزاید،

بدون شک در بررسی جزئیات متوجه استحکام و دوام بالای این ورق در برابر انواع وزن بالا می شوید؛ چرا که در گروه ورق‌های گرم قرار دارد و صددرصد می‌تواند استحکام کششی خود را به شکل ویژه نمایش دهد.

بخاطر کم بودن کربن شما می توانید مقاومت ویژه ای را  در مقابل خوردگی نیز در نظر بگیرید و به همین دلیل است که برای ساخت جرثقیل، تجهیزات بالابر، توربین های بادی و سازهای جوشکاری از این ورق به راحتی استفاده می کنند.

 

خواص ورق St52

ویژگی ورق St52

برای خرید این ورق باید بدانید که دقیقا چه محصولی را خریداری می کنید و در این بین خواص فیزیکی این ورق را می‌توان به چگالی،نقطه ذوب ضریب الاستیسیته، دمای سخت شدن، دمای تمپرینگ و دمای فورجینگ مرتبط دانست.

این نکته را به خاطر بسپارید که به خاطر ترکیبات شیمیایی قابل قبولی که این ورق دارد، می توان عناصر اصلی آن را حتی از جمله مواردی در نظر گرفت که به بهترین شکل ممکن خدمات قابل قبولی را ارائه می دهد.

اما در این بین، شان باید این ورق را در گرید ۳ یکی از پر استفاده ترین محصولات در فولاد در نظر گرفت که در خانواده‌ ورق سیاه جای گرفته است و جزوء پرفروش های این ورق به حساب می آید که استاندارد ویژه  به کاربرد فوق العاده آن نیز مرتبط است.

 

قیمت ورق St52

قیمت ورق St52

قیمت ورق St52 

برای برآورد قیمت در زمان خرید شما باید به استحکام کششی، تنش تسلیم و ضریب از دید طول توجه بالایی داشته باشید؛ چرا که برای هر نوع ورق سیاه از لحاظ جنسی تفاوتی وجود ندارد مگر در میزان کشش که با بالا رفتن کربن در ورق صددرصد کشش آن بیشتر می‌شود

اما در هر صورت شما باید این نکته را به خاطر بسپارید استاندارهای خاصی نیز می‌تواند برای خرید شما قابلیت های ویژه ای را به نمایش بگذارد.

البته به خاطر ساخت این ورق با نورد گرم شما می توانید از این ورق های فولادی در انواع گوناگون به سادگی استفاده کنید.انواع ورق یعنی ورق فولادی St52-3 ورق کربن استیل St52  و ورق رول St52 را در ساختار ویژه می تواند مورد بررسی قرار دهید

که با ترکیبات شیمیایی نظیر فسفر، منگنز، سیلیسم، کربن و گوگرد می توانید به استحکام کششی، قابلیت جوشکاری، ماشینکاری، دوام، استقامت و… در مقابل سایش و خوردگی و همچنین خاصیت ارتجاعی ورق مطمئن باشید.

 

خرید آنلاین ورق St52

خرید ورق St52

سخن پایانی

به خاطر ویژگی‌ها، استانداردها و مهمتر از همه ترکیبات شیمیایی و انواع گوناگونی که این نوع ورق دارد می‌تواند به راحتی برای ساخت ریل، انواع پل، انواع مخزن، سازه های فلزی، ساخت و ساز عمرانی، انواع کانتینر و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

خرید آنلاین همیشه جزء خرید های بسیار مقرون به صرفه شناخته می شود که صددرصد شما می توانید بدون واسطه یک خرید عالی را تجربه کنید. قیمت پایین، کیفیت بالا و استاندارد قابل قبول را نباید در خرید انلاین از یاد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *