مطالب

انواع کاربرد توری حصاری

توری حصاری

گروه بازرگانی آهن یک ، از بزرگترین تامین کننده های محصولات فولادی و آهن آلات می باشد.کارشناسان آهن یک همواره جهت  کسب رضایت مشتری تمام تلاش خود را انجام می دهند. ارائه کالای با ضمانت با نازلترین قیمت هدف اصلی این مجموعه می باشد.

یکی از کار هایی که از قدیم رایج بوده است حصارکشی و حصاربندی می باشد که به طرق مختلف این کار انجام می شده است. امروزه با روش های راحت تر و با محصولاتی که طول عمر بیشتری دارند این کار انجام می شود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. یکی از ارزانترین حصارهای پرکاربرد استفاده از توری ها می باشد.

توری های گالوانیزه زنجیری – فولادی و پلی اتیلن و … در اشکال مختلف برای حصاربندی استفاده می شود.این توری ها از مفتول هایی از جنس گالوانیزه گرم یا فولاد ضد زنگ با روزنه های متفاوت بافته شده اند.

کاربرد توری حصاری

  • حفاظ روی دیوار
  • حصارکشی دور زمین ها
  • حصارکشی دور باغ ها
  • حصارکشی دور مراکز حساس
  • قفس برای حیوانات
  • حفاظ ساختمان جهت حفاظت از سقوط کارگران هنگام عملیات های ساختمانی
  • مراکز نظامی
  • مراکز صنعتی

نصب توری ها بسیار گزینه ی خوبی برای حفظ امنیت می باشد و بسیار مقرون به صرفه و کاربردی  می باشد.در حالی که یک حصار محافظتی جامد، امنیت را کامل فراهم می کند ولی اکثر مردم ترجیح می دهند که توری حصاری را نصب کنند، زیرا هر دو فاکتور امنیت و مرزبندی را فراهم می کند و همچنین اجازه می دهد صاحبان خانه از طریق آن محیط بیرون را ببینند.

توری حصاری نمای کلی را مسدود نمی کند، دلیل اصلی این است که اکثر مردم دوست دارند که آن را داشته باشند؛ چرا که با حصار پیوند زنجیره ای، بچه ها می توانند در حیاط خلوت بدون اینکه پدر و مادر نگران باشند که آنها به جای دوری بروند. این یک احساس امنیتی است که ایجاد می شود.

مرزبندی انسان ها و حیوانات

این که  شما بچه  یا حیوانات خانگی داشته باشید، حصارکشی یک گزینه عالی می باشد که شما می توانید آن را در اطراف کل حیاط خود نصب کنید به طوری که حیوانات خانگی و کودکان در محدوده آزاد ولی در محیطی که شما مشخص کرده اید باشند.شما همچنین می توانید از حصار کشی استفاده کنید تا لانه کوچکتری را برای حیوانات  ایجاد کنید.

فراهم نمودن امنیت

این که آیا این یک ملک مسکونی یا املاک تجاری است، حصارکشی راهی عالی برای اطمینان از امنیت لازم است. صاحبان خانه می توانند با استفاده از انواع توری ها امنیت خانه هایشان را بهبود ببخشند. این کار این اجازه را به آن ها می دهد تا آنها از امنیت در حیاط خود لذت ببرند بدون اینکه کسی آنها را تماشا کند. 

مرزبندی زمین ورزشی

دفعه بعد که به یک زمین بیس بال یا فوتبال بروید متوجه می شوید که توری ها چقدر وجود دارد. زمین های ورزشی و سایر مکان های مشابه از اهمیت زیادی برخوردارهستند. حتی با انجام حصارکشی شما می توانید تماشاچی هایی که برای دیدن مسابقه آمده اند و بلیط تهیه نکرده اند را از تماشاگرانی که بلیط تهیه کرده اند جدا کنید. همچنین بسیار روش خوبی برای جدا کردن تماشاگران از بازیکنان می باشد.

ایجاد امنیت بالا

در حوزه هایی که نیازمند امنیت بالا، می باشد، این کار به عنوان نشانه ای است برای اطلاع دادن به افراد که اینجا یک منطقه مشخص است که این مرکز برای دسترسی غیر مجاز در دسترس نیست. حتی اگر کسی برای از بین بردن یا تخریب این حصار ها کاری انجام دهد حتما” پلیس های امنیتی با آن ها برخورد خواهند نمود.

ساختمان های صنعتی و کارخانه ها

با استفاده از توری حصاری کارخانه ها و ساختمان های صنعتی می توانند جلوگیری کنند از ورود افراد به مناطق  بسیار خطرناک .

بنابراین، درست مانند زمین ورزشی، این مکان ها نیز جهت  کنترل دسترسی از توری حصاری استفاده می کنند.

این کار کمک می کند تا کارکنان را از رفتن به مکان های صنعتی/ کارخانه ای که متعلق به آنها نیست بازدارد. استفاده از توری حصاری با کیفیت عالی بسیار مهم است. تهیه این محصول را به آهن یک بسپارید.

کارشناسان ما با ارائه این محصول با کیفیت خوب و قیمتی مناسب به مشتریان سعی نموده اند که همواره باعث اطمینان خاطر مشتریان شوند.

توری حصاری یک نوعی از  محافظ است که از سیم مفتولی تولید شده. این توری قابل تولید از سه جنس می باشد :

  • فولاد
  • گالوانیزه گرم
  •  گالوانیزه روکش پی وی سی

انواع توری های حصاری

به طور مثال توری حصاری گالوانیزه با مفتول های ویژه ای که یک لایه فلز روی سطح آنها را پوشانده بافته شده است. فلز روی موجب می گردد تا این توری ها در برابر رطوبت و عوامل محیطی تا ۵۰ سال دوام خود را حفظ نماید. توری های پلی اتیلن حصاری که بیشتر برای توری حصارکشی های موقت استفاده می گردد .

دارای مواد uv ضد اشعه و ماورا بنفش خورشید می باشد. این مواد دوام توری های پلی اتیلن حصاری را در طبیعت تا ۵ سال تضمین می نماید. مقاوم ترین توری های حصاری که برای موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل می باشد . که به طبع با توجه به هزینه بالای آن برای حصارکشی هایی مانند باغ یا ورزشگاه ها مقرون به صرفه نمی باشد. توری حصاری از هر جنسی که باشد بسته به نیاز مشتریان انتخاب می شود تا هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم امنیت محدوده مورد نظر تضمین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *