مطالب

کاربرد توری مرغی

توری مرغی

کاربرد توری مرغی به همراه پشم شیشه در پوشش سقف :یکی از محصولاتی که آهن یک آن را برای مشتریان تامین می کند توری مرغی می باشد که در ادامه این مطلب سعی کرده ایم که این توری مرغی را به صورت کامل توضیح دهیم.

در این توضیحات “جنس توری مرغی ، کاربرد توری مرغی ، لیست قیمت توری مرغی ، انواع توری ، ” گنجانده شده است . نوع دیگری از توری مرغی ، توری مرغی پلاستیکی می باشد که به دلیل تنوع رنگی بالا و وزنسبکی که دارد، کاربردهای فراوانی دارد.

انواع توری در صنعت

  1. توری گابیون 
  2. توری مرغی 
  3. توری حصاری 
  4. توری پرسی 
  5. توری سرندی رولی 
  6. توری مش

توری مرغی

توری مرغی  که اصطلاح انگلیسی آن Hexagonal wire netting میباشد در صنعت کاربرد های زیادی دارد  از جمله : در صنعت مرغداری، در سوله و سقف سوله ، به عنوان نگهدارنده ی پشم شیشه برای ایزولاسیون سقف و عایق کاری و همچنین در کار های ساختمانی : دیوار های سیمانی ، گچ کاری ، حصارکشی موقت و … .

 

عوامل نوسان قیمت توری مرغی

قیمت توری مرغی با توجه به مسائل مختلفی ارائه می شود و معمولا همواره دارای نوسان می باشد.

عوامل مختلفی در این نوسان قیمت نقش دارند که از مهمترین آنها می توان به زمینه موجودی کالا در بازار، ظرفیت تولید داخلی، میزان تقاضا و قیمت دلار اشاره کرد.

 

کاربرد های توری مرغی پلاستیکی

توری پلاستیکی به دلیل تنوع رنگی بالا و وزن سبکی که دارد، کاربردهای فراوانی دارد. از توری پلاستیکی در سقف شیروانی، تزیینات اتومبیل، لوازم اشپزخانه و… استفاده می شود. توری مرغی پلاستیکی قابل شستشو بوده به همین دلیل در سوله های مواد غذایی، سوله های تولید ظروف نگهداری مواد غذایی و سوله هایی که نیاز به استریل بودن دارند، استفاده می شود.

در صنعت ساختمان عمدتا در عرض یک متر و طول ۱۵ متر و در دو نوع سبک و سنگین با رنگبندی دلخواه تولید می شود. قابل ذکر است که در متراژ بالا در هر اندازه طول و عوض و ضخامتی قابل تولید است. عرضه ی توری مرغی در انواع مختلف معمولی و فرنگی،  کاربرد در صنعت مرغداری ، سوله ، سقف سوله ، کاربرد در ساختمان ، دور ستون ، نگهدارنده ی پشم شیشه  برای ایزولاسیون و عایق کاری ، مورد استفاده در دیوار هاس سیمانی ، کچ کاری و حصار کشی موقت و ..

عرض توری مرغی : ۱۸۰ ، ۱۵۰ ، ۱۲۰ ، ۱۰۰ ، ۹۰

چشمه توری مرغی : ۱ اینچ برای توری فرنگی و ۱۲ تا ۵۰ میلیمتر برای توری مرغی

مشخصات// جنس: گالوانیزه، عرض: ۹۰ یا ۱۲۰سانتی متر ، طول رول: ۴۵ متر ، وزن رول:   ۷ و ۹ کیلوگرم، چشمه : ۱٫۲ و ۳٫۴ اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *